marți, noiembrie 2

PostHeaderIcon My never...

 

Mda... ce pot sa spun? Zi de tot... :|
Stare la fel de tot... :| de nu am cuvinte sa o descriu...
Tot ce pot sa descriu e doar ceata, amestecatura ciudata, cheful de stat si atat, si sentimentul de saturatie de atatea fetze de oameni din jur si sacaiala provocata de intrebarea aia repetata de prea multe ori si simpla dorinta de izolare de aproape toti(da.. aproape toti... cel mult 3 persoane cred ca as vrea sa le am langa mine)...
E ciudat asta sau doar mi se pare?
...

Mda... deci tot ce pot sa fac e sa ma intorc la foile cu matematica si la melodia de mai sus...
"And I had a dream that you were with me ,
it wasn't my fault,
you rolled me over,
flipped me over,
like a somersault.
That doesn't happen to me
I've never been here before
I saw forever in my never,
And I stood outside his
Heaven."

2 comentarii:

Unknown spunea...

yeeeey..lola a devenit emokida...
stai si citesc posturile tale plin de...regrete,nu uri si tot felul de prostii de genul asta si ma intreb..ah,.macar am vazut ceva optimist:x citez..."Miss Fitzi-Pitzi-Impinge-Craci"..dragut:))
revenind..ma intreb..ce e cu atata suparare,mama?adica inteleg,te-a impuscat cineva din greseala si acum suferi,doar ca..nu ne fa si pe noi sa suferim,bine?;;)
adica..helllo,tu nu esti asa posomorata...doar nervoasa in cea mai mare parte a timpului...sau macar fata de mine
nu conteaza...deeci...zambeste>:D< altfel te impusc eu pe bune:-?si stii cat de mult mi-ar placea sa fac asta...a si mai si posteaza...din noiembrie?:|wtf

Maria spunea...

Hei, fruntea sus ! Mi-a placut ce-ai scris, mi-au placut melodiile :)

Trimiteți un comentariu

About Me

Fotografia mea
Oniks
Citeste si afli. (Ca o paranteza, libelula nebuna sunt EU. Si dupa cum se stie "eu e altul" =)) )
Vizualizați profilul meu complet

Shhhpioni