luni, octombrie 25

PostHeaderIcon Revenind... "Nu!"

 

Si, dupa titlu, revenim la vesnicul "Nu".
Gandeam eu oare ca totul urma sa fie perfect? De unde... 
Abia ce stabilisem cateva dintre lucrurile care ma sictireau si acum iar s-a dat totul peste cap.


Ca sa vezi, ai mei s-au gandit ca mai trebuia putina cearta ca in ultima vreme nu mai practicasera sportul asta minunat.
Ca sa vezi ca acum toti incep sa se trezeasca incet-incet din betia de fite si ingamfare si revin la ce au fost pana acum.
Ca sa vezi ca inca m-a surprins faptul ca la unii vechile obiceiuri nu mor niciodata.

Concluzii?
Am ajuns sa imi para rau ca am avut incredere si ca am spus "poate" in loc de "nu".
Pe zi ce trece constat ca numai 2 prieteni am si ca datorita acestei borfaieli ii sacai cu ceea ce nu ar trebui.
Cateva din cuvintele din DEX capata noi sensuri iar si iar (si cele mai frecvente sunt injurii)
Ma intreb din ce in ce mai des cum de mai suport totul.

Sincer, sunt satula de sinceritatea falsa si uite ca numai asta mi-e recompensa.
Nu eu iau atitudine, nu eu trebuie sa astern scuzele pe tava, nu eu trebuie sa ma gandesc la tot ala mare, "prospatut si molicel" ca sa o citam pe cretz...

Quote : Nu am chef azi. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

About Me

Fotografia mea
Oniks
Citeste si afli. (Ca o paranteza, libelula nebuna sunt EU. Si dupa cum se stie "eu e altul" =)) )
Vizualizați profilul meu complet

Shhhpioni