marți, iulie 27

PostHeaderIcon Obama Merchandise

Cumparati cat e cald si disponibil!!!























Sa mai zica lumea ca Obama nu e bun la nimic! Or fi ele ceva mai "cu motz" dar totusi, Obama e presedintele Americii - nu puteau sa faca macar o pancarta mai ... "prezidentiala" ? :)) asa aia ma face sa cred ca vand si ceva hand-made pe langa...

Super-oferta!!! La doua il platiti pe al treilea cu pret dublu! Si nu uitati, daca luati 5 produse din gama disponibila va oferim un cadou special pe loc!
Ia neamuleeeeeeeeee!!!

6 comentarii:

Cata spunea...

ha ha =)))))
mooor
Super-oferta!!! La doua il platiti pe al treilea cu pret dublu!
:)))
buna rau asta =))

" Si nu uitati, daca luati 5 produse din gama disponibila va oferim un cadou special pe loc"...
le spune ca sunt gaurite =)))

good job :)))

Oniks spunea...

bai ce naiba... avem hartie google, prezervative twilight... da obama ce avea? :)))

❥Gee spunea...

lol =)) omg, wtf?

Cata spunea...

:))) =))

da cu elodia nu avem nimic..
:|

si nici zero tv
:|

toate astea marfa sunt internationale vad...
nu se incurca cu romanii

Doamna Pictata spunea...

avem prezervative twilight?????omfg :o
delea vreau de ziua mea cand implinesc 18 ani :>

Oniks spunea...

:))
lasa cata ca facem noi =))

noi vindem groapa in care a cazut aia :))
parca vezi ca apare cu un titlu de genul :
"Romanian International Super-Star" =)))

Trimiteți un comentariu

About Me

Fotografia mea
Oniks
Citeste si afli. (Ca o paranteza, libelula nebuna sunt EU. Si dupa cum se stie "eu e altul" =)) )
Vizualizați profilul meu complet

Shhhpioni